poniedziałek, 7 kwietnia 2014

2. Sówkowo - urodzinowo!

Cześć!

Przyznaję się bez bicia, że opuściłam dwa tygodnie, za co niezmiernie was przepraszam.
Brakowało mi lepienia, przez co niezmiernie się ucieszyłam tworząc kartkę, którą zamierzam się dzisiaj pochwalić :)

Kartkę, nad którą pracowałam, zrobiłam wg. zaplanowanego przez siebie schematu. Po prostu usiadłam, wymyśliłam i.. jest! Dawno nie miałam już takiej weny, dlatego tym bardziej się cieszę, że udało mi się coś stworzyć w tak krótkim czasie, bowiem czas teraz, gdy zbliża się sesja, jest dla mnie najważniejszy.

Jeżeli tylko sobie zażyczycie, oczywiście schemat kartki udostępnię, abyście sami mogli się nim inspirować, pracować na nim i przede wszystkim - działać!

A poniżej moje dzieło:



Kartka będzie upominkiem urodzinowym dla koleżanki z pracy, której 'sówkową' kartkę obiecałam już rok temu.
Do wykonania kartki użyłam głównie papierów We R Memory Keepers, które naprawdę serdecznie polecam. Mają piękny, dwustronny nadruk oraz wspaniałe kolory i, co najważniejsze, są bardzo dobrej jakości.
Jeden arkusz w sklepie Paper Concept kosztował mnie ok. 3 zł, więc cena moim zdaniem, jest całkiem na poziomie.

Dzisiejszy wpis będzie nieco krótszy od pozostałych, ale mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się zamieścić pierwszy tutorial, który mógłby wam pomóc w tworzeniu.
Podzielę się na koniec jeszcze informacją, że znalazłam również trochę czasu by wziąć się za pracę nad szablonem, dzięki czemu, mam nadzieję, uda mi się w miarę szybko ukończyć tło tego bloga, by nie wyglądał aż tak roboczo:)

W razie jakichkolwiek pytań, sugestii - oczywiście piszcie.
Pozdrawiam was serdecznie i życzę miłej nocy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz